dilluns, 30 d’octubre del 2017

Els jutges podrien dissoldre al Partit Popular. Els jutges o tribunals, en els supòsits que preveu l'article 515, han d'acordar la dissolució de l'associació il·lícita i, si escau, qualsevol altra de les conseqüències accessòries de l'article 129 d'aquest Codi ". Dissolució, dissolució del PP com associació criminal mafiosa constituïda només per cometre delictes, dissolució i il·legalització del Partit Popular que no seria només un fet aïllat, ja que comportaria aparejadamente penes de presó i inhabilitació per a Rajoy i per a la seva camarilla, tal com mostra l'article 521 : "En el delicte d'associació il·lícita, si el reu és autoritat, agent d'aquesta o funcionari públic, se li imposarà, a més de les penes assenyalades, la d'inhabilitació absoluta de deu a quinze anys".







Quan era jo una mica menys vell que ara, ja fa algun temps, en el meu fur intern i de manera callada de vegades em deixava arrabassar per un vanitós pruïja i em delectava en la meva pròpia contemplació, elevant insospitadament meu ego fins a les altures d'allò en que vaig creure haver-me convertit, el profeta de l'agitació i la propaganda local, en record i semblança de l'agitprop de la FUE que va ser el meu pare en aquell Institut d'Ensenyament Mitjà en la mateixa vigília de la tres vegades mal anomenada GCE, ja que ni guerra, ni civil ni espanyola va ser. I jo, amb tants milions de lectors, milers de seguidors i centenars d'enemics furibunds, em envanecí i em vaig suposar transformat no en el que altres han anomenat influencer, sinó en algú que podria recrear i influir en els estats d'opinió del més comú dels vulgos.

Ja no. Ja em veig i sento, potser al meu pesar, com el més pedestre opinador d'entre els vianants que oficien de escrividors a estones perdudes, sense que ningú m'ho requereixi i ningú li importi. Conservo encara algunes rutines professionals que em permetrien aventurar un esbós d'article, encara guardo velles nocions de Dret d'aquella llunyana llicenciatura en ciències de la informació dues dècades abans que acabés el per sempre maleït segle XX cambalache, problemàtic i febril, i de ben segur preservo rudiments de la lògica filosòfica que encara m'ajuda a inferir relacions, deduir conseqüències i construir arguments irrefutables, fills de gairebé periclitats sil·logismes a la manière modus tollens.

Però estic escarmentat. Ja no construeixo, ja no argument, no exigeixo. Em limito només a rotar regüeldos idearis, ja fart estic de ser ignorat, fastiguejat em trobo de la meva fracassada lògica cartesiana i extenuat em trobo per insistir en aquest sinsentir: ningú fa ja cas de creguts diletants descreguts com jo i la gent només consumeix groguistes vòmits judicials d'efímera primera plana encapsulats en Micropastilles informatives roent d'immediata ingesta i instantània excreció. El difús record de l'imputat matutí, pel sifó del vàter vespertí es va i anant-se, d'ell ni ens recordem un dia després. Corruptes calls mediàtics convertits en inextirpables galindons morals. Però ja res no ens fa mal. Per la nostra culpa, per la nostra culpa, per la nostra grandíssima culpa ...

Mas mentre impera el frívol estil de La Sexta, a ell jo no em plec. Cala i ha de calar però com dissenteixo d'aquestes formes i d'aquests fons, em repeteixo i em reitero: ja no construeixo ni argument i últimament només mostro, només apunto amb el dit i va assenyalar: un cigró negre no arruïna una olla de mil cigrons , però nou-cents sí, el podreixen, el enverinen, el infecten.

Curiós. Sembla retratar amb fidelitat al PP i només el PP com a associació creada exclusivament amb fins criminals. Però més curiós és que en l'article 517 del Codi ens trobem amb això: "En els casos que preveu el número 1r de l'article 515 s'han d'imposar les penes següents: 1r Als fundadors, directors i presidents de les associacions, les de presó de dos a quatre anys, multa de dotze a vint-i inhabilitació especial per a ocupació o càrrec públic per temps de sis a dotze anys; 2n Als membres actius, les de presó d'un a tres anys i multa de dotze a vint-". ¡Jope !, tal sembla que les pistes, proves i indicis condueixen al fet que l'actual president, l'actual secretària general del Partit i tots els seus companys podrien estar sotmesos en delictes d'associació criminal, fet en el qual també abunda i converteix en punible l' article 518: "els que amb la seva cooperació econòmica o de qualsevol altra classe, en tot cas rellevant, afavoreixin la fundació, organització o activitat de les associacions compreses en els números 1r de l'article 515 incorren en la pena de presó d'un a tres anys, multa de dotze a vint-i inhabilitació per a ocupació o càrrec públic per temps d'un a quatre anys ". I amb molta sort o amb molt mala per a ells, també algun dels que encara estan fora i molts dels que ja gaudeixen de privilegiada hostaleria estatal gratuïta entre reixes penitenciàries podrien veure afectats pel que descriu l'article 519: "La provocació, la conspiració i la proposició per cometre el delicte d'associació il·lícita s'han de castigar amb la pena inferior en un o dos graus a la que correspongui, respectivament, als fets que preveuen els articles anteriors ".

Encara atenció, atenció !, tot això, indicis, proves i normes acaben per confluir en una única deducció sil·logística, inexorable, pura inferència lògica que es dedueix de tot el que s'ha exposat i que bé retrata l'article 520 del Codi Penal. Ull: "Els jutges o tribunals, en els supòsits que preveu l'article 515, han d'acordar la dissolució de l'associació il·lícita i, si escau, qualsevol altra de les conseqüències accessòries de l'article 129 d'aquest Codi". Dissolució, caram, dissolució del PP com associació criminal mafiosa constituïda només per cometre delictes, dissolució i il·legalització del Partit Popular que no seria només un fet aïllat, ja que comportaria aparejadamente penes de presó i inhabilitació per a Rajoy i per a la seva camarilla, tal com mostra el article 521: "En el delicte d'associació il·lícita, si el reu és autoritat, agent d'aquesta o funcionari públic, se li imposarà, a més de les penes assenyalades, la d'inhabilitació absoluta de deu a quinze anys".

Vaja! No sóc periodista, ni fiscal, ni jutge, ni tan sols el avantatjat agitprop que em pressuposava antany, ja que hogaño només sóc un rodamón de la paraula, potser l'únic d'entre els pobrets parladors que poblem la xarxa al qual se li ocorreria que si hagués en aquest desventurat i desgraciat país que vol deixar de ser-ho un sol jutge, una sola jutgessa plens de por però carregats de valor, el Partit Popular seria immediatament il·legalitzat per associació delictiva creada amb fins criminals i els seus dirigents estarien tots ells acusats, jutjats i presos per la comissió de greus delictes contra la Hisenda Pública, contra l'Estat i contra l'Ètica democràtica. Sí, no sóc periodista, ni fiscal, ni jutge, doncs què periodista exigiria o què fiscal o jutge gosaria aplicar al peu de la lletra el Codi Penal, il·legalitzar el PP i enviar a la presó a la seva cúpula directiva?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONGRATULACIONES POR VUESTROS COMENTARIOS